پویا

ساخت وبلاگ

معایب لیزر موهای زائد چیست؟

 

  • قرمزی و تحریک. لیزر موهای زائد به فولیکول های موهای هدف آسیب می رساند.
  • پوسته شدن، برخی افراد ممکن است پوسته پوسته شدن در ناحیه آسیب دیده را تجربه کنند.
  • تغییرات در رنگ پوست. برخی از افراد ممکن است متوجه تغییرات رنگ جزئی در ناحیه تحت درمان پوست شوند.
  • آسیب چشم
  • خطر عفونت پوست

برای انجام لیزر موهای زائد در اصفهان کلیک کنید.

آیا لیزر موهای زائد بی خطر است؟

 

لیزر موهای زائد در دستان بی تجربه می تواند خطرناک باشد. سوختگی، تغییرات دائمی در رنگ پوست و جای زخم ممکن است رخ دهد.

شما می توانید با انجام درمان خود توسط یک پزشک که در استفاده از لیزر بسیار ماهر است و دانش عمیقی از پوست دارد، خطر عوارض جانبی احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهید.

                                    

لیزر موهای زائد چقدر دردناک است؟

 

بله، لیزر باعث ناراحتی می شود، اما معمولاً نسبت به سایر اشکال حذف موهای زائد، به ویژه اپیلاسیون، ناراحتی بسیار کمتری ایجاد می کند. بسیاری از افراد لیزر موهای زائد را شبیه به احساس ضربه زدن یک نوار لاستیکی به پوست شما توصیف می کنند.

 

آیا لیزر موهای زائد ارزشش را دارد؟

 

در حالی که لیزر درمانی برای همیشه از شر موهای زائد خلاص نمی شود (فقط الکترولیز توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)  برای حذف دائمی موهای زائد تایید شده است)، رشد مو را به شدت کاهش می دهد - تا جایی که بسیاری از بیماران هیچ چیزی را مشاهده نمی کنند. برای ماه ها یا حتی سال ها، و موهایی که ظاهر می شوند اغلب نازک تر هستند.

لیزر موهای زائد

لیزر بهتر است یا وکس؟

 

چرا لیزر موهای زائد بهتر از اپیلاسیون است؟ در مورد از بین بردن موهای زائد، لیزر درمانی بهترین روش است. این یک راه حل طولانی مدت است که درد بسیار کمتری نسبت به اپیلاسیون دارد. اگر مستعد رشد موهای زائد هستید، این تنها روشی است که باید انتخاب کنید، زیرا فولیکول مو را کاملا از بین می برد.

 

آیا لیزر موهای زائد سرطانی است؟

 

آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث سرطان شود؟ این یک افسانه است که لیزر موهای زائد می تواند باعث سرطان شود. در واقع، با توجه به بنیاد مراقبت از پوست، این روش گاهی اوقات برای درمان اشکال خاصی از ضایعات پیش سرطانی استفاده می شود. لیزرهای مختلفی برای درمان آسیب های ناشی از نور خورشید و چین و چروک استفاده می شود.

 

بهترین سن برای لیزر موهای زائد چه سنی است؟

 

حداقل سن پذیرفته شده برای شروع لیزر موهای زائد می تواند تا 14 سالگی باشد، اگرچه اکثر متخصصان توصیه می کنند که صبر کنید تا نوجوان به بلوغ برسد و اگر زن باشد، چرخه قاعدگی خود را شروع کند.

 

آیا بعد از لیزر موهای زائد می توان موها دوباره رشد کرد؟

 

 

بعد از جلسه لیزر، رشد موهای جدید کمتر قابل توجه خواهد بود. با این حال، حتی اگر لیزر درمانی به فولیکول های مو آسیب برساند، آنها به طور کامل از بین نمی روند. با گذشت زمان، فولیکول های تحت درمان ممکن است از آسیب اولیه بهبود یافته و دوباره مو رشد کنند.

 

کدام لیزر برای رفع موهای زائد بهتر است؟

 

دکتر اوریت مارکوویتز، دانشیار پوست در Mount Sinai در نیویورک توضیح می دهد: «موثرترین لیزر دایود و همچنین لیزر Nd:YAG است. او به بردی می‌گوید: «این لیزرها رنگدانه فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهند و باعث ریشه‌کنی تا لامپ می‌شوند. در حالی که لیزر دایود می تواند پوست تیره تر را درمان کند.

لیزر موهای زائد در اصفهان

آیا لیزر موهای زائد برای همیشه ماندگار است؟

 

لیزر موهای زائد زمانی که فولیکول مو از بین برود دائمی است. زمانی که فولیکول مو فقط آسیب دیده باشد، مو در نهایت دوباره رشد می کند.

 مدت زمانی که طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند به چرخه رشد موی منحصر به فرد فرد بستگی دارد. برخی از افراد موهایی دارند که سریعتر از دیگران رشد می کنند.

 

آیا می توان بعد از لیزر موهای زائد اصلاح کرد؟

آیا می توان بعد از لیزر موهای زائد اصلاح کرد؟ شما می توانید پس از دریافت لیزر موهای زائد اصلاح کنید.

 با این حال، مهم است که بلافاصله اصلاح نکنید. پزشک متخصص از شما می‌خواهد چند روز قبل از قرار ملاقاتتان بتراشید تا از طول مناسب مو مطمئن شوید.

 

آیا می توانید بعد از لیزر بچینید؟

 

راحت ترین پاسخ نه است. لیزر موهای زائد با متمرکز کردن پرتوهای هدفمند نور بر روی فولیکول های مو کار می کند.

این انرژی نور توسط ملانین (رنگدانه) درون فولیکول مو جذب می شود که سپس گرم می شود.

 

چند جلسه لیزر لازم است؟

 

به عنوان یک قانون کلی، اکثر بیماران به چهار تا شش جلسه نیاز دارند. افراد به ندرت به بیش از هشت نیاز دارند.

اکثر بیماران پس از سه تا شش ویزیت نتایج را مشاهده خواهند کرد. علاوه بر این، از زمانی که موهای فردی به صورت چرخه‌ای رشد می‌کنند، درمان‌ها هر شش هفته یکبار انجام می‌شوند.

 

آیا لیزر موهای زائد برای صورت بی خطر است؟

 

لیزر موهای زائد به طور کلی یک روش بی خطر در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی ممکن است شامل قرمزی یا تورم و در موارد نادر سوزش، تاول یا عفونت باشد. تجهیزات لیزر مورد تایید FDA است.

 

آیا لیزر بهتر از اصلاح است؟

 

اصلاح 7 برابر بیشتر از اپیلاسیون و 24 برابر بیشتر از لیزر طول می کشد. در یک دوره ده ساله، 16.7 روز انباشته را برای اصلاح، 2.5 روز اپیلاسیون یا 0.7 روز با لیزر صرف خواهید کرد. ریش تراشیدن 16 روز بیشتر از لیزرتیر از عمر شما می گذرد.

لیزر مو زائد در اصفهان

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شوم؟

 

با این حال، بر خلاف سایر درمان های لیزری پوست، حذف موهای زائد نیاز به آمادگی قبل از لیزر موهای زائد شما دارد.

6 کاری که باید قبل از شروع لیزر موهای زائد انجام دهید.

کندن و اپیلاسیون را متوقف کنید.

منطقه را بتراشید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

سفید کننده را کنار بگذارید.

داروهای خود را بررسی کنید.

آرایش یا کرم ها را پاک کنید.

 

اگر اغلب لیزر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

 

اگر بین لیزر موهای زائد خیلی صبر کنید چه اتفاقی می افتد؟ خلاصه: هیچی. و مشکل همینه! اگر بخواهید بین درمان‌ها خیلی طولانی باشد، فولیکول‌های مو آنقدر آسیب نمی‌بینند که رشد مو را متوقف کند.

 

آیا لیزر موهای زائد می تواند بر باروری تاثیر بگذارد؟

 

هیچ مدرکی وجود ندارد که لیزر موهای زائد بر شانس باردار شدن شما تأثیر بگذارد. اگر قصد بارداری دارید، قبل از شروع لیزر موهای زائد با پزشک خود مشورت کنید.

 

چگونه بعد از لیزر از پوست خود مراقبت کنم؟

 

درمان فوری پس از لیزر شامل پوشاندن پوست لیزر شده با وازلین (آکوافور یا هر محصول خاصی که دستور استفاده از آن را دارید) و استفاده از بسته های سرد برای ناراحتی و تورم است. بهترین درمان برای راحت بودن استفاده از کمپرس سرد در نواحی تحت درمان صورت است.

برای انجام لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی ایران لیزر اصفهان کلیک کنید.

پویا...
ما را در سایت پویا دنبال می کنید

برچسب : لیزر موهای زائد, لیزر موهای زائد اصفهان, لیزر موهای زائد در اصفهان, لیزر مو زائد در اصفهان, نویسنده : پویا pooya1 بازدید : 116 تاريخ : جمعه 14 مرداد 1401 ساعت: 3:53

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترمیم نشت روغن میل لنگ ممکن است بسیار آسان یا بسیار دشوار باشد. میل لنگ موتور شما از میل لنگ جلو و عقب موتورخارج می شود بنابراین امکان نشت در هر دو مکان را دارد. پشت میل لنگ در قسمت انتقال قدرت موتور شما قرار دارد. اینجا جایی است که چرخ لنگر پیچ و مهره روشن می شود و در داخل شکمبند انتقال نیرو قرار دارد.

 

به دلیل محافظت در برابر گرد و غبار و آوار توسط چرخ لنگر و زنگ زدن ، مهر و موم روغن در پشت میل لنگ شما به ندرت نشت می کند. این نکته خوبی است که این مهر و موم ، مهر و موم اصلی عقب نیز نامیده می شود ، به ندرت نشت می کند زیرا تغییر درد بسیار بزرگی است. اگر دارای مهر و موم اصلی عقب نشتی هستید ، مقاله ما را در مورد هزینه های تعویض مهر و موم اصلی عقب بررسی کنید تا ببینید چرا چنین دردی ایجاد شده است.

 

جهت ارتباط با بهترین خریدار روغن سوخته کلیک کنید.

از طرف دیگر ، نشت روغن میل لنگ در قسمت جلوی میل لنگ شما بسیار بیشتر است. در جلوی موتور خود ، بالانس هارمونیک به میل لنگ پیچ می خورد و یک قرقره در آن گنجانیده شده است.

 

بالانس هارمونیک برای کاهش ارتعاشات در میل لنگ شما نصب شده و قسمت مهمی از موتور شماست. قسمت مهم دیگر موتور شما تسمه ای است که نیرو را به لوازم جانبی مانند تهویه هوا ، دینام و پمپ فرمان برق منتقل می کند.

 

نشت روغن میل لنگ در قسمت جلوی موتور شما بسیار بیشتر است زیرا بالانس کننده هارمونیک از مهر و موم روغن و همچنین چرخ لنگر بزرگتر محافظت نمی کند و قسمت جلوی موتور معمولاً در معرض انواع نخاله های جاده ، نمک و شن و ماسه ای که می تواند با گذشت زمان مهر و موم شود.

همچنین ، اگر موتور شما دارای زنجیر زمان باشد ، این مهر و موم در یک پوشش بزرگ فلزی قرار دارد که می تواند با گذشت زمان گرم شود و باعث نشت شود.

 

وقتی نوبت به رفع نشتی مهر و موم روغن میل لنگ می رسد ، سخت ترین قسمت خاموش کردن بالانس هارمونیک است.
برای اینکه متعادل کننده هارمونیک وظیفه خود را انجام دهد ، باید بر روی میل لنگ فشار داده شود تا جایی برای بازی وجود نداشته باشد.

 

جدا کردن اتصالات پرس همیشه دشوار است بنابراین برای از بین بردن آن به یک کشنده بالانس هارمونیک یا یک کشنده جهانی نیاز دارید. مراقب باشید از محل اتصال لاستیک بین بالانسر و قرقره بیرون نکشید در غیر این صورت به بالانس هارمونیک آسیب می رسانید.

معنای بوهای نامطبوع اتومبیل

 

 

چیزی را در اتومبیل خود بریزید - مثلاً قهوه یا سوپ - و شما فکر خوبی در مورد عواملی که باعث ایجاد رایحه های عجیب می شود خواهید داشت. (در اینجا نحوه خلاص شدن از شر بوی ماشین وجود دارد.) اما اگر منشا بوی نامطبوع مشخص نیست ، احتمال ایجاد آن از موتور وجود دارد ، جیل تروتا ، معاون رئیس جمهور ، حمایت از صنایع و فروش در RepairPal و ASE- تکنسین مجاز - و این نشانه خوبی نیست.

 

تروتا می گوید: "بوی ماشین نشانگر واضحی است که مشکلی است." "بنابراین شما هرگز نمی خواهید هنگام رانندگی بوی عجیبی را نادیده بگیرید." او می گوید در اینجا برخی از رایج ترین بوهای ماشین وجود دارد و اگر بوی آنها را انتخاب کنید چه باید کرد.

 

اگر ماشین شما بوی تخم مرغ های پوسیده می دهد
آنچه ممکن است باشد: مبدل کاتالیستی تروتا می گوید: "بوی گوگرد می تواند عدم تعادل در نسبت هوا به سوخت موتور شما را نشان دهد." اگر با مشکلات تزریق سوخت مواجه هستید ، سوخت سوخته می تواند مبدل کاتالیزوری شما را به برق متصل کند و اگزوز جایی برای رفتن نخواهد داشت. نتیجه نهایی؟ ماشین شما کار نمی کند.

چه کاری باید انجام دهید: بلافاصله یک مکانیک به ماشین خود نگاه کنید. اگر مشکل را خیلی زود گرفتید ، می توانید مبدل کاتالیزوری را ذخیره کنید.

 

GEICO Mobile - شماره 1 برنامه بیمه دارای امتیاز
اگر ماشین شما بوی کپک یا کپک می دهد
چه چیزی ممکن است باشد: تهویه مطبوع
تهویه مطبوع ماشین شما با بیرون کشیدن رطوبت از هوا کار می کند. آب استخراج شده درون جعبه ای در پشت داشبورد قرار می گیرد که دارای تخلیه است. برگها یا کاغذها می توانند به داخل جعبه وارد شده و از تخلیه جلوگیری کنند.

 

آب ایستاده در نهایت کپک می زند ، که ترمیم آن یک مشکل پر هزینه است. (بعلاوه ، آب معمولاً راه دیگری برای خروج از جعبه پیدا می کند - معمولاً روی فرشها و حصیرهای کف قرار می گیرد.) رطوبت تخم ریزی نیز می تواند در سیستم مجرای شما ایجاد شود مگر اینکه به طور منظم سیستم تهویه هوا را اجرا کنید.

 

چه کاری باید انجام دهید: اگر بوی کپک می زنید ، بررسی کنید. برای جلوگیری از تجمع رطوبت ، A / C خود را هر چند ماه یا چند دقیقه برای چند دقیقه اجرا کنید - حتی اگر نیازی به خنک شدن نداشته باشید.

 

این امر همچنین به روغن کاری مهر و موم روغن و یاطاقان در کمپرسور کمک می کند ، که باعث ماندگاری بیشتر آن می شود.

اگر ماشین شما بوی شربت افرا یا آب نبات میوه ای می دهد


چه چیزی ممکن است باشد: خنک کننده


بوی شیرینی که از موتور شما می آید احتمالاً در حال خارج شدن مایع خنک کننده از سیستم خنک کننده است ، به این معنی که احتمالاً نشت کرده اید. این می تواند خودروی شما را از بین ببرد ، از جمله باعث گرم شدن بیش از حد خودرو می شود.

چه کاری باید انجام دهید: اگر مایع خنک کننده نشت کند ، می توانید با رانندگی به موتور آسیب برسانید. وسیله نقلیه خود را به نزدیکترین مرکز تعمیرات بکشید.

 

اگر اتومبیل شما بوی سوختن روغن می دهد

 


چه چیزی ممکن است باشد: نشت روغن
نشت روغن به دو دلیل خطرناک است. اول ، اگر به اگزوز برخورد کند ، آتش سوزی ایجاد می شود. همچنین سطح پایین روغن می تواند به موتور آسیب برساند.

اگر مدتی بعد از تعویض روغن متوجه بوی آن شدید ، ممکن است نشت ناشی از شل یا فیلتر تخلیه شل باشد که به درستی متصل نشده است - یا درپوش روغن که به اندازه کافی محکم پیچ نشده است.

نشت روغن از یک واشر یا مهر و موم بد می تواند مشکلاتی مانند قطره قطره روغن روی تسمه تایم یا مهر و موم میل لنگ را ایجاد کند.

در هر صورت ، چیزی نیست که نادیده بگیرید. تروتا می گوید: "این می تواند موتور شما را کاملاً بیرون بکشد."

چه کاری باید انجام دهید: اتومبیل خود را به مکانیک برگردانید و سطح روغن را بررسی کنید.

اگر ماشین شما بوی فرش سوخته می دهد

 

 

جهت ارتباط با خریدار روغن سوخته در تهران کلیک کنید.

چه چیزی ممکن است باشد: روتور یا لنت ترمز بیش از حد گرم
اگر از یک تپه شیب دار پایین می روید و پای خود را روی ترمز نگه می دارید ، حتی به آرامی ، این بو ممکن است نشان دهنده گرم شدن بیش از حد لنت های ترمز یا روتور باشد.

 

این می تواند باعث سایش زودرس ترمز یا در موارد شدید ، خرابی ترمز شود. (در اینجا 5 نشانه ای وجود دارد که شما به لنت های ترمز جدیدی نیاز دارید.) این بو نیز می تواند در اثر کشیدن یا چسباندن کولیس های ترمز یا لنت های ترمز خیلی نازک ایجاد شود (در این صورت ممکن است احساس کنید "ترمزها اسفنجی هستند").

 

اگر بوی هوا همچنان پایدار است و شما در ترافیک توقف و حرکت یا در زمان کاهش طولانی مدت رانندگی نکرده اید ، ترمزهای خود را ASAP بازرسی کنید. همچنین توجه داشته باشید که اگر لنت های ترمز خود را جایگزین کرده اید ، طبیعی است که برای چند صد مایل اول رایحه آزاد کنند.

 

چه کاری باید انجام دهید: هنگام پایین آمدن از تپه ها ، ترمزها را روشن و خاموش کنید.

اگر ماشین شما بوی اگزوز یا بخار می دهد
چه چیزی ممکن است باشد: نشت اگزوز
اگزوز نشتی که به داخل خودرو وارد می شود می تواند به سرعت میزان مونوکسیدکربن را به سطح خطرناک برساند.

 

چه کاری باید انجام دهید: پنجره ها را بلافاصله به پایین بچرخانید و وقتی می توانید این کار را با خیال راحت انجام دهید به کنار جاده بکشید. موتور را خاموش کنید. ماشین را به تعمیرگاه خود بکشید.

 

اگر ماشین شما بوی لاستیک سوخته می دهد

 

 

 

ممکن است باشد: لغزش کمربندها یا لاستیک بیش از حد گرم
این ممکن است در نتیجه لغزش کمربند موتور باشد. همچنین می تواند شیلنگی از سیستم خنک کننده یا فرمان برقی باشد که روی کمربند می مالد و شروع به ذوب شدن می کند.

 

چه کاری باید انجام دهید: صبر کنید تا ماشین شما خنک شود ، سپس کاپوت را باز کنید و کمربندها و شیلنگ های خود را بازرسی کنید. در صورت تداوم بو ، اتومبیل را وارد کنید تا از اتاق خارج شوید.

 

اگر ماشین شما بوی پلاستیک سوزان می دهد

 


چه چیزی ممکن است باشد: اتصال کوتاه در سیم کشی
وقتی عایق پلاستیکی فرسوده شد (یا توسط حیوانی که درون موتور قرار گرفته است آن را جوید) ، سیم های در معرض می توانند با هم مالش داده و یک محصول کوتاه و کوتاه ایجاد کنند
اگر اتومبیل شما در حال سوختن روغن است ، احتمالاً فرسوده شده است. با گذشت زمان ، حلقه های پیستون فرسوده شده یا در شیارهای آنها گیر کرده است و از مهر و موم شدن محکم آنها بر روی دیواره سیلندر جلوگیری می کند.

 

شکاف کوچکی که بین حلقه و دیواره سیلندر ایجاد شده است ، باعث می شود روغن وارد محفظه احتراق شود و بسوزد.

مهر و موم شیرهای فرسوده همان اثر را ایجاد می کنند. همچنین ممکن است از روغنی با مقاومت ضعیف در برابر گرما استفاده کرده و باعث تبخیر روغن شوید.

 

بیایید نگاهی دقیق به آنچه ممکن است رخ دهد بیاندازیم.

روغن سوزی اتومبیل می تواند به چند دلیل باشد:
• حلقه های پیستون فرسوده یا گیر کرده
• مهر و موم شیر فرسوده
• روغن موتور ناپایدار
• گرانروی بیش از حد کم روغن

 

 

دلایل مصرف روغن موتور

 

 

حلقه های بالا و دوم وظیفه فشار محکم بر دیواره سیلندر و آب بندی محفظه احتراق ، نگه داشتن گازهای احتراق در داخل و خارج شدن روغن را دارند.

 

حلقه روغن را از دیواره سیلندر که در پایین استوانه قرار دارد خراشیده و دوباره آن را به مخزن روغن رسوب می دهد.

از آنجا که یک فیلم بسیار نازک از روغن ، سطح دیواره حلقه / سیلندر را روان می کند ، سوختن مقداری روغن در هنگام احتراق طبیعی است. با این وجود ، میزان مصرف روغن "عادی" به موتور بستگی دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقش حلقه های پیستون خودرو ، این پست را بررسی کنید.

مهر و موم سوپاپ سوپاپ می تواند باعث سوختن روغن خودرو شود
مهر و موم سوپاپ ها همچنین از ورود روغن به محفظه احتراق جلوگیری می کند.

 

از آنجا که روغن برای روانکاری مهر و موم ها و انعطاف پذیری آنها وجود دارد ، در اثر احتراق مقداری روغن می سوزد و منجر به مصرف روغن موتور می شود.

 

حتی در این صورت ، موتورهای جدید نباید روغن زیادی بسوزانند. در حقیقت ، نیازی به افزودن روغن اضافی بین تغییرات روغن نخواهید داشت ، به خصوص اگر از روغن مصنوعی با کیفیت بالا استفاده می کنید. اما مطمئن باشید که روغن خود را به طور مرتب برای هر مورد بررسی می کنید.

 

سرزنش آن در اصطکاک

 

 

علی رغم تمام تلاش های ما ، سرانجام همه چیز فرسوده می شود ، از جمله موتورها.

حلقه های فرسوده می توانند باعث ایجاد شکاف بین سطح حلقه و دیواره سیلندر شوند. در حین کار ، روغن می تواند از کنار حلقه ها به داخل محفظه احتراق ، جایی که می سوزد ، بلغزد. مهر و موم شیرهای فرسوده نیز به مصرف روغن کمک می کند.

حلقه های گیر کرده در نتیجه رسوبات زیاد می توانند منجر به همان سناریو شوند.

 

استفاده از یک روغن معمولی که در مقاومت در برابر تجزیه شیمیایی مقاومت نمی کند ، می تواند منجر به رسوبات حلقه ای شود ، که باعث چسبیدن حلقه ها می شود. وقتی این اتفاق می افتد ، حلقه های پیستون دیگر در آستر سیلندر شناور نیستند و می توانند منجر به افزایش مصرف روغن موتور (علاوه بر فرسودگی) شوند.

 

روغن با کیفیت پایین می تواند باعث مصرف روغن شود
همچنین ممکن است از روغن موتور با مقاومت در برابر حرارت ضعیف استفاده می کنید.

 

روغن های موتور متعارف حاوی مولکول های سبک و ناپایداری هستند که در صورت گرمای زیاد به راحتی از محلول خارج می شوند ، دقیقاً مانند گرمای خورشید مولکول های آب را از یک گودال بلند می کند.

در نتیجه ، با تبدیل روغن به رسوبات کربن در کل موتور ، سطح روغن کاهش می یابد.

 

سوزاندن روغن استفاده شده

 


1. سوزاندن نفت یا روغن دست دوم مصنوعی تولید شده در خارج از سایت
تاسیساتی که باعث سوختن روغن استفاده شده در محل می شود ، از جمله روغن موجود در مراکز جمع آوری و یا
نقاط تجمعی که روغن های عملیات تجاری یا خودتان انجام دهید (DIY) را پذیرفته است.


الزامات اضافی روغن DIY از افرادی است که روغن را با وسیله نقلیه شخصی خود تغییر می دهند. روغن DIY شامل روغن استفاده شده از وسایل نقلیه تجاری نمی باشد. محل های پذیرش روغن استفاده شده از DIYs و سایر موارد
مکانهای تجاری باید به بخش پسماند و مواد خطرناک اطلاع دهند که در حال کار هستند.


مراکز جمع آوری یا نقاط تجمع

 

 

• برای سوزاندن روغن استفاده شده در محل تولید ، از بخش کیفیت هوا DEQ مجوز هوا بگیرید. در مورد نیاز به سوختن با دفتر منطقه تماس بگیرید.
• حتماً مجوزهای محلی مورد نیاز مقامات آتش نشانی ، منطقه بندی و غیره را داشته باشید. همچنین توصیه می شود
از نظر شرایط پوشش با شرکت بیمه خود مشورت کنید.
• روغن استفاده شده را از یک منبع سوخت یا بازاریاب روغن دست دوم تهیه کنید. بازاریاب شخصی است که ابتدا ادعا می کند
روغن مطابق با مشخصات "در مشخصات" است. اگر شرکتی بخواهد روغن دست دوم خود را در اختیار تأسیسات دیگری قرار دهد
برای سوزاندن روغن ، آنها باید نیازهای بازاریاب را برآورده کنند. درباره نیازهای بازاریاب بحث کنید.

 


 روغن استفاده شده از شرایط محصول برخوردار است ، طولانی تر اعمال می شود هنگامی که شرکت ها می خواهند از روغن استفاده شده برای گرم شدن در بخاری های خود استفاده کنند ، تخلفات بیشتری در حال شناسایی است هزینه های سوخت بالاتر مشکلات دیده شده شامل موارد زیر است:

 


تأسیسات سوختن روغن مجوز هوا نمی گیرد
تاسیسات راه اندازی مرکز جمع آوری یا محل تجمع نفت برای جمع آوری روغن ، DEQ را مطلع نمی کند
تاسیسات سوزاندن روغن از یک شرکت دیگر روغن می گیرد بدون اینکه مایع مجاز و ثبت شده باشد
ناقل زباله های صنعتی
providing شرکتی که روغن استفاده شده را تهیه می کند (به عنوان مثال شرکت تولید کننده روغن) روغن کارکرده را برآورده نمی کند.


نیازهای بازاریاب
شرکت های حمل کننده روغن شرایط حمل و نقل و نگهداری سوابق روغن استفاده شده را ندارند.

 


2. Buing Petroleum یا Synthetic Off-Spec Oil
روغن های نفتی یا مصنوعی خارج از محدودیت محدودیت های زباله مشخص شده در زیر را برای روغن "در مشخصات" برآورده نمی کنند:

 


حداکثر 9 غلظت آرسنیک 5 ppm 
حداکثر 9 غلظت کادمیوم 2 ppm
حداکثر 9 غلظت کروم 10 ppm
حداکثر 9 غلظت سرب 100 ppm 
9 حداقل نقطه اشتعال 100 درجه فارنهایت

 


حداکثر 9 غلظت کل هالوژن 1000 ppm. روغن های بازیافت شده "Off spec" می توانند حداکثر حاوی باشند
هالوژنهای کل 4000 ppm با نیازهای اضافی اگر یک حلال منفرد در بیش از 100 ppm وجود داشته باشد. روغن استفاده شده حاوی بیش از 4000 ppm کل هالوژن زباله های خطرناکی است.
تأسیساتی که در حال سوختن روغنهای نامشخص تولید شده در سایتهای دیگر هستند باید شرایط زیر را داشته باشند:

 


1. حتماً مجوزهای محلی مورد نیاز مقامات آتش نشانی ، منطقه بندی و غیره را داشته باشید. همچنین توصیه می شود
از نظر شرایط پوشش با شرکت بیمه خود مشورت کنید.
2. در صورت سوختن روغن مشخصات دریافت شده از سایت دیگر ، این مرکز باید DEQ Waste and Hazardous را مطلع کند
اگر قبلاً شماره نداشته باشند ، بخش مواد را به دست آورید و شماره شناسایی سایت را به دست آورید.


 

پویا...
ما را در سایت پویا دنبال می کنید

برچسب : سوزاندن روغن,روغن سوخته,خریدار روغن سوخته, نویسنده : پویا pooya1 بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:55